Me again


Omul invata din greseli,nu?Caci am facut si eu o gafa maricica si acum incerc sa o dreg si nu prea am habar cum as putea face asta.Nu imi place sa gresesc,dar din asta trebuie sa invat,cumva..Este o experienta in plus,si cum lucrurile nu sunt sfarsite,pot ameliora situatia prin ceva munca si seriozitate.

Imi propun sa iau mai in serios lucrurile de care depinde viitorul meu si sa lupt pentru a ajunge acolo unde am planuit.Dorinta.Emotii puternice.Curaj si munca.Nu am nevoie decat de propria incurajare.Este gresit a nu-mi cere scuze,desi am gresit..dar sa incerc sa o indrept in orice chip?Imi puteti spune orgolioasa,dar ceva ma retine din a cere scuze de data aceasta.Sunt putin dezamagita de mine.Stiu ca pot,si stiu ca nu muncesc indeajuns.Deci voi lua atitudine!Odata cu schimbarile radicale din viata mea vreau sa aduc imbunatatiri pe orice plan.

Ce mare noroc am ca zambetul nu imi paraseste chipul oricate intrebari si nelamuriri as avea...Asta sunt!Ma caracterizeaza zambetul curat,inocent,entuziasmul si afectiunea.Dupa cum scriam candva,incep sa ma regasesc si sa vreau mai mult de la mine.Voi folosi timpul cum vreau eu si nu va exista plictiseala sau monotonie si nici clipe pierdute.Autodezvoltare.Singura,fara sa necesite ajutorul nimanui.Pentru ca pot si pentru ca ma identific cu asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu