be you...be real!


Ce avem in jur?Sa fim atat de usor de influentat incat sa nu ne putem urma visele din cauza parerilor impartite ale celor ce ne inconjoara?Avem o atat de slaba vointa incat sa renuntam la ceea ce ne-am propus doar pentru ca lumea imprastie nemultumiri,nelamuriri?Unde ne este identitatea reala daca la fiecare pas acordam atentie la cu totul altceva decat ceea ce conteaza?Suntem maleabili?Suntem sociabili?Pana unde?Pana la a ne pierde adevaratele caractere,pana la a ne cufunda tot mai mult in confuzie si incertitudine?Pana nu demult ma intrebam cum sunt cu adevarat,pentru ca imi doream sa ma inteleg cu toata lumea in jurul meu,si am ajuns sa confund sociabilitatea cu schimbarea a ceea ce sunt,ca sa ma potrivesc decorului.Si ce ramasese din "Eu" cea veche?Nimic.Viata mea era plina de bune intentii "ucise" de prieteni.I can be whatever i want,cum am spus intr'o postare anterioara.Nu depind de nimeni cand vine vorba de ceea ce vreau sa realizez in viata.Cu voi cum e?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu