Simple stuffs..


De cateva zile ma simt ciudat.Ca si cum nu imi gasesc locul in lume.Ca si cum nu pot avea incedere in nimeni.Sunt pe cont propriu,si totul e ca si cum in jur,lumea se lupta si se intrece pentru "ceva" insignifiant..Nu reusesc sa inteleg fenomenul,dar stiu ca trebuie sa imi refac starea de bine si sa nu mai acuz in permanenta oboseala cumplita si lipsa de chef.

Zilele astea nebunie cu fetele!Un weekend grozav:amintiri,rasete,revederi miraculoase:)),noi planuri si idei trasnite!Astea suntem..Desi pana si fetele ma intreaba daca am patit ceva..e acelasi entuziasm,e acelasi zambet,doar ca e cumva tulburat de anumite stari bruste de seriozitate..Eu o voi numi maturizare,desi nu stiu daca e chiar asa.Maturizarea asta imi cam da bataie de cap,ptr ca ma face sa nu ma mai recunosc.Sunt si putin abatuta?Poate..E posibil sa fie din cauza lipsei de incredere in ceea ce e in jur,e posibil sa fie o mica nesiguranta..astea se rezolva cu timpul.

Am vrut doar sa expun "chestiunea zilei",sau a zilelor,ca a trecut ceva timp..


:XAcestea fiind spuse,va salut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu