Tragedia veacurilor


Am rasfoit astazi o carte intitulata "Tragedia veacurilor".Trebuie sa recunosc ca nu mi-am putut intra foarte bine in rol,astfel incat sa inteleg despre ce se vorbeste.Titlul insa mi-a pus mintea la contributie..Intrebari...cea principala fiind"Care este,in opinia mea tragedia veacurilor?"
Raspunsul a venit la scurt timp..cea mai mare tragedie este faptul ca ni s-a ascuns si se continua a ni se ascunde adevarata putere pe care o avem fiecare dintre noi..Puterea inegalabila a mintii,modul in care ne putem creea propriile realitati,modul in care putem evada din realitatea impusa de ceilalti,modul in care putem controla lucrurile si felul in care se desfasoara eventimentele de zi cu zi...prin exercitiu.De ce se doreste aceasta dominare subtila?Pentru cei care duc manipularea pana la limitele imposibilului.Pentru un plus de castig,pentru supunere.Sa fim asadar simple marionete in mainile unor maestri papusari care ne vor purta intr-acolo unde ei doresc,jucandu-le propriul joc?Sau sa fim proprii nostri scenaristi,actori pe propria scena,construita pe ideile personale,pe incredere si curajul de a ne urma visele?Aleg sa joc dupa propriile reguli si sa trag cortina atunci cand eu doresc ca piesa sa se incheie.Pana atunci,vizionare placuta,si,de ce nu,curaj in a va juca cu maiestrie propriile piese de teatru!

2 comentarii:

  1. Ma tem ca cea mai mare tragedie e alta: ca alegem sa fim papusi in mainile unei puteri malefice. Unii ii spun diavolul.

    Chiar se merita citita cartea. E o carte MARE, dar care e citita de oamenii MARI ai lumii. Asa ca succes.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, este o carte foarte buna-Cartea Anului 2012,''Tragedia Veacurilor''trebuie citita si sigur vei intelege tot ce sa intamplat de cand exista ''PAPA'' si pana va veni Hristos.....Suntem noi crestini adevarati,oare?!,sa ne cercetam inima si vom afla....SUCCES TUTUROR CELOR CE O VOR CITI.

    RăspundețiȘtergere