Intro tardiv.

La inceput am refuzat sa te cunosc. Mi-era teama sa nu ranesc pe cineva, si, putin egoista, mi-era teama sa nu ma ranesc pe mine. Privirile tale ma electrizau, ma dezbracau treptat, ca in cel mai visat preludiu. Cu toata siguranta cu care am fost inzestrata, ma simteam jenata sa stau goala in fata ta, desi hainele inca nu-mi cazusera pe jos. Te priveam uimita de cat de superb poti fi. Ochii tai erau oceanul in care as fi vrut sa ma scald ca sa ma racoresc in fiecare zi, buzele tale absolut fascinante parca ma strigau sa te sarut. Muream de dorinta sa o fac....dar niciodata n-am avut curajul, decat in mintea mea, zi de zi, pana ma epuizam complet. Am repugnat aceste sentimente la nesfarsit. Era ca o condamnare continua la nefericire, pe care mi-o impuneam ca sa nu imi incalc principiile.
  Intr-o seara, m-ai tras spre tine cu forta si m-ai sarutat. Abia dupa ce m-am daruit tie cu toata fiinta mi-am dat seama ca nebunia era doar rodul mintii mele coplesite de dorinta. Desi vinovata, am continuat sa fac dragoste cu tine in fiecare seara. Pana cand amf acut-o cu adevarat!
  Cunosteam fiecare centimetru al trupului tau, pentru ca l-am sarutat necontenit in mintea mea nopti de-a randul. Ceea ce era nou, era realitatea bizara care ne-a adus impreuna. Cred ca era inevitabil totusi. M-am daruit tie ca si cum ai fi fost singurul barbat de pe pamant. Ca si cum ar fi fost prima si ultima data cand puteam fi in bratele tale. Nu ma mai saturam sa te privesc. Si acum o fac, cand imi imaginez ca esti langa mine si ca nu vei pleca nicaieri, niciodata. M-am indragostit de tine o data, in mintea mea, si incercam sa te alung de acolo cu orice pret, ca sa ma protejez. Si m-am indragostit din nou, in realitate, dar m-am saturat sa fug la infinit.
  Nu vreau decat sa fii prezent, sa ma privesti in ochi in timp ce imi strigi numele, contopindu-l cu strigatul meu la nivel de Univers, sa ma faci cea mai fericita femeie. Mi-a luat prea mult sa inteleg.
 Si acum, cand tu nu esti, eu fac dragoste cu tine in mintea mea si te astept...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu