What a word can't say..


Ma simt infundata pana la glezne in intunericul rutinei si al monotoniei..Tiparul comun pe care il urmez incepe sa imi afecteze serios perceptiile si sa imi dezradacineze cele mai nastrusnice ganduri.Ma lupt cu nepasarea si/sau starea de pesimism care se instaleaza fortat in lume,si imi pastrez buna dispozitie,zambetul curat,sincer,privirea plina de caldura si apreciere.Incer sa imi pastrez curajul si sa infrunt cele mai umbrite ganduri ale eului meu atat de confuz..

De fapt...incotro ma indrept?Ma bucur acum,ma bucur pentru ca am tot ce mi-as putea dori.Dar sunt tot mai nemultumita.Imi place sa incurajez oamenii sa iasa din mediocritate,sa indrazneasca sa-si doreasca mai mult..dar eu ma complac?O,si cat de greu este sa aplici aceste aspecte in viata ta!Vreau mai mult de la viata...dar lipsa acelui "ceva" ma va face sa renunt a-mi dori?Visurile sunt ceea ce nimeni nu-mi poate rapi,sunt,de fapt,cea mai buna reprezentare a mea.

Asa sunt,ma bucura lucrurile marunte,ma bucura un cuvant frumos,o imbratisare;ma cucereste sinceritatea,o strangere de mana la momentul potrivit,in care as putea avea atata nevoie..Ma bucura acele lucruri care nu costa bani,dar pana acum nimeni nu mi le-a putut oferi pe deplin.Suntem prea saraci in sentimente pure si inocente?Suntem prea "modificati" de societatea in care traim,asa incat sa nu putem fi mai atenti la aceste frumuseti atat de naturale,atat de simple dar pline de sens?

Eu ma declar un fan al imbratisarilor.In momentul in care cineva ma strange in brate cu afectiune,se scurge acea parte negativa,si o simt cum coboara pe sira spinarii,inspre picioare,cum se evapora spre calcaiele mele bine echilibrate.O strangere de mana trezeste in mine o stare de echilibru si incredere.O mangaiere in parul amortit de soare si vant imi face inima sa tresara de fericire!Acestea da bogatii pe care un om le poate oferi unui prieten drag!

Dar care sa imi fie acel prieten drag?Ca asta e ciudat,pare atat de simplu,si totusi nimeni nu se gaseste capabil sa raspunda unei prietenii cu aceste maruntisuri "insignifiante".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu