Sorry's not enough..


Scriu din inima,scriu ca sa nu urlu,ca sa nu plang,ca sa nu ma autodistrug!Scriu din disperare,din dragoste,din ura,din nerabdare,din neputinta de a face altceva.Scriu pentru ca alta cale nu gasesc.Pentru ca asa pot scoate la iveala gandurile-mi cele mai ascunse,cele mai negre sau inocente.Cate persoane nu au fost victime ale nesigurantei mele,ale nehotararii inexplicabile uneori?De cate ori nu am procedat gresit,de cate ori nu am ranit sentimentele unora sau altora,nu din egoism, ci din nestiinta,chiar din dorinta de a nu rani?Nu am nicio scuza,nici macar nu caut una..Sunt doar mai constienta ca niciodata.Nu le-as putea numi regrete,dar mi-ar placea sa am experienta de acum,ca sa pot proceda altfel in momentele respective.Prin aceasta postare,imi cer scuze tuturor celor care s-au simtit vreodata jigniti,manipulati,batjocoriti,raniti,confuzi..din cauza felului meu rebel de a fi.Stiu cateva persoane fata de care cu siguranta m-am purtat ca o nenorocita si stiu ca aveti toate motivele sa nu ma mai simpatizati cum o faceati candva.Desi nu pot repara asta,va multumesc,pentru ca datorita voua am constientizat ca trebuie sa fiu mai atenta la sentimentele oamenilor,ca trebuie sa am mai multa incredere in mine si in cei din jurul meu.Si sa nu fiu egoista!

Pentru asta va sunt vesnic recunoscatoare si sper din suflet sa ma pot revansa candva pentru toata atentia si dragostea cu care am fost binecuvantata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu