Natura si misterele ei.


Acasa din nou...racita bocna,cu o cana sub ochii mei,pe birou,plina cu medicamente dizolvate..si gandurile-mi atat de organizate..

Mi-au prins bine 2 zile la tara..M-am relaxat,m-am gandit..Totul se intampla cu un scop bine definit.Nimic nu e intamplator,si trebuie sa ne folosim de circumstantele in care ne aflam pentru a obtine mai mult de la propriile persoane.Vantul a batut puternic,mi-a imprastiat suvitele de par in toate directiile,descoperind pe fata mea un zambet...Ochii imi sclipeau altfel decat pana atunci,buzele imi erau atinse de un fir ratacit,si la aceasta atingere,s-a desprins un fior total neobisnuit.Am simtit picioarele cum se inmoaie,am simtit pielea buburuzandu-se usor,pas cu pas..Mi-am simtit gatul atat de sensibil,am strans pumnii,ingramadindu-mi puternic degetele in palma si am oftat..Ce sentiment placut!Nimic nu se compara cu natura atat de completa,atat de dumnezeieste conceputa si dezvoltata!

Si totusi...un simplu gand...ma infioara..Din cauza acestuia si noaptea mi se pare greoaie,glumele mi se par sarate si starea ia amploare..Nu imi place sa ma amagesc,desi sunt o fire visatoare..Prefer sa privesc lucrurile asa cum se prezinta ele cu adevarat.Sa le infrunt eventual.Trec efectiv peste starea asta necunoscuta si incep o serie de glume cu cei din jur.E ziua mamei mele,am toate motivele sa fiu fericita.Am o mama frumoasa,inteligenta,hotarata,plina de afectiune si demna de tot respectul..Asta chiar e un motiv de bucurie.Toata lumea se bucura din plin de petrecere,se danseaza,se canta,se glumeste..

Eu sunt in lumea mea.Ma intreb si eu care o fi aia,pentru ca desi fac toate aceste lucruri cu acesti oameni minunati,nu ma pot insa concentra...mintea imi zboara,nu spre undeva,nu spre cineva...ci pur si simplu calatoreste in neant.Incerc sa ma adun,dar zadarnic...Cred ca e o zi de meditatie pentru mine,si ma voi bucura de ea asa cum imi e data.Luand aceasta hotarare,am avut un timp grozav,timp pentru mine,cu mine...Din care am invatat foarte multe.

Va salut si sunt aici pentru oricine are nevoie de o imbratisare sau un cuvant incurajator.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu