Degeaba pe acest Pamant!

Draga mea prietena,

Ma simt ciudat.Amuzata,dar totusi ofuscata.
Cat de trist trebuie sa fie sa nu ai o viata proprie si sa iti petreci timpul observand in detaliu vietile celorlalti,criticand ca un adevarat maestru al Nimicului,discutand cu oricine orice,fara a avea pic de respect pentru persoana ta atat de slab dezvoltata...
Nu vreau sa fiu dura,nu vreau sa fiu absurda,dar lipsa de originalitate in a promova anumite concepte vizavi de viata,ma irita,ma dezgusta si uneori chiar ma plictiseste.Ce este acest haos pe care incerci cu toata fiinta sa il provoci in jurul meu?E o dorinta arzatoare de a imi indrepta pasii spre realitatea ta lipsita de scrupule,mizerabila si mediocra?Nu te bucura prea devreme!Caci realitatea mea nu consta in exterior si in parerile celorlalti in ceea ce ma priveste,ci in ceea ce pot crea in interiorul meu,de ceea ce pot deveni prin incredere si rabdare.Unde iti e increderea de sine?Unde iti e personalitatea?Unde iti e dovada ca meriti sa respiri aerul nostru atat de pretios?
Eu...ma distrez observand incercarea ta necontenita de a distruge tot ceea ce se cladeste in jurul tau.Nu suporti cinstea si dreptatea.Nu suporti bunul simt si nici finetea.Te caracterizeaza desfraul,lasitatea,minciuna si perfidia.Da,asta esti tu,scumpa mea prietena de care decid sa ma descotorosesc acum ca am inteles adevaratul tau "farmec".
Cu asta m-ai servit si prin asta ti-ai demonstrat colegialitatea si dulcea-ti prietenie.Prin a imprastia venin,prin a musca cu forta din extremitatea indulgentei si a respectului.N-ai decat sa arunci cu vorbe.Simt ca imi pot lustrui pantofii cu ele!
Inchei aceasta marturisire prin a-ti spune "Renunt!".Renunt a mai parea asemenea tie.Renunt a-mi mai irosi timpul incercand sa te conving ca lumea nu e doar din Soare si Puf..Ramai cu bine



A ta "demisionata "prietena,Eu insami:))

2 comentarii: