Ce am de spus?Daca e sa fiu naturala,cum imi si place sa fiu,recunosc ca am reusit sa pun capat unei perioade putin inconfortabila a existentei mele.Am avut cateva zile de ratacire,momente in care nu realizam ce se intampla cu mine,lucruri la care am renuntat din prea multa comoditate..

Dar simt diferenta,si ma straduiesc din rasputeri sa fiu eu cea care invinge starea aceasta deplorabila.Simt ca renasc,ca aspir din nou la teluri inalte si ca merit sa ajung unde doresc.Saptamana asta,la fel ca cea trecuta,a fost plina de zambete.Zambete sincere,inocente,copilaresti.Puritate.Entuziasm.Epuizare.

Am reusit sa imi organizez timpul asa cum imi doream sa fie,ajung acasa super obosita,dar vesnic multumita si satisfacuta.E atat de minunat sa faci ceea ce iti place!Si sa stii ca ceea ce iti place tie va aduce un beneficiu si celor din jur!:X....

Ma gandesc sa ma retrag,pentru ca fiecare minutel scurs imi aminteste ca maine e o noua zi,la fel de plina si de frumoasa ca si cea care tocmai s-a scurs.Ma voi odihni...Va salut!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu