The rebirth..

In seara asta scriu despre ceva diferit.... O stare de bine pe care imi doresc s-o fi simtit mai des..
O stare care nu se datoreaza unui eveniment, unei persoane, unui lucru material...sau unui oricare alt lucru tangibil.. E o fericire care se contopeste cu fericirea primordiala, aceea de a trai, de a te simti cu adevarat viu, cu adevarat minunat... Ma simt plina de energie...dupa mult timp!...Si realizez mai mult ca niciodata ca fericirea nu vine din dragoste... de unde atata ravna dupa sentimente, dupa relatii si interactiuni cu alte persoane? De unde nevoia de certitudine si de siguranta? Habar n-am... Viata e frumoasa si merita traita la intensitate maxima!...Iubesc... dar de data asta ma iubesc pe mine, de aceasta data eu sunt cea mai importanta si prioritatile mele la fel.
Simt curgandu-mi in vene aceasta dorinta care mai ieri era aproape morbida.... dorinta de a-mi face mie un bine si de a nu ma complace intr-o situatie nefasta...Ma simt curajoasa ca am incercat si invingatoare pentru ca am reusit!.. Am reusit sa las in urma toate neplacerile, toate durerile, toate momentele care nu-mi faceau decat rau, care ma aduceau la autodistrugere psihica si emotionala.
Acum totul imi este permis...desigur,dintr-o perspectiva decenta dar indrazneata in acelasi timp..
Mi-a renascut orgoliul si speranta la ascensiune...astazi si in ultimul timp simt ca am pentru ce sa zambesc, asa cum spunea cineva, nu doar cu gura, ci cu ochii, cu intreg chipul, cu inima!
Poate ca am decazut o perioada de timp...poate ca n-am fost cea care m-ati cunoscut,(cei care ma cunoasteti). Dar va anunt ca m-am intors, ca am redevenit Eu si ca am suficient entuziasm si pozitivism in mine cat sa va transfer si voua, zi de zi cate o doza pentru buna-dispozitie... Pustoaica care in zilele bune nu se temea de nimic si nu avea nicio retinere in a spune ce gandeste va sta din nou in fata si va incurajeaza sa va traiti vietile si sa nu le lasati sa treaca pe langa voi...pentru ca insatisfactia duce la decadere morala si la moartea lenta, treptata a oricarui strop de vitalitate nevalorificat inca...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu