Things to do..

Imi propun sa fiu fericita peste masura. Vreau sa zambesc, sa radiez! Vreau sa-mi las parul desprins in bataia fina a vantului, sa-mi las buzele sa se usuce treptat din cauza adiereii, muscandu-le usor la fiecare traire intensa! Imi doresc o licaire profunda a ochilor, o incantare a simturilor, sangele sa-mi fiarba in vene cum nu a facut-o nicicand..
Vreau sa gust din aventura unei excursii la munte. Vreau un semineu arzand seara coplesitor, sa ma bucur de un pahar de vin rosu si de o baie fierbinte cu spuma, in lumina lumanarilor.
Vreau sa trezesc romantismul ascuns in mine, sa traiesc vara din plin!
Vreau sa dansez, sa ma plimb mult, sa dorm putin, sa imi pretuiesc mai mult familia si prietenii, sa fiu mai intelegatoare, mai atenta, mai dulce..
Sa am mai multa incredere in mine, sa fiu mai sincera, mai deschisa, sa spun mai des ceea ce gandesc; sa ma bucur pentru reusitele celor din jur, sa invat sa accept si sa apreciez ceea ce este fiecare persoana, sa inteleg valoarea reala a lucrurilor marunte.. Sa fiu mai optimista, mai calma, mai buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu