Diferenta masurabila..


Dincolo de tot acest haos in care ne cufundam pe zi ce trece, dincolo de vestile proaste care nu intarzie sa apara, de figurile posomorate, triste, disperate, dincolo de tot, sunt eu... Mereu capabila sa zambesc, mereu cu un gand pozitiv, neincetat de vioaie si calma. Nu incerca sa iti explici de ce asa. E mult prea complicat, chiar si pentru mine, pentru ca nu stiu de unde vine aceasta stare, acest entuziasm, atata caldura si afectiune. Eu nu urasc. Pe nimeni si nimic. Cel mai mult am simtit pentru oamenii mizerabili mila si compasiune. Dar de cele mai multe ori, e doar indiferenta.

Am fost ranita, doborata, disperata peste limite. Am fost si eu trista, am fost in depresie, am fost ingrijorata, am fost geloasa, fondat sau nefondat...Dar am constatat ca nu se merita. Viata e atat de frumoasa, daca stii cum sa o traiesti! Din fiecare experienta avem atat de multe de invatat, de asemenea avem sansa de a descoperi puterea imensa pe care o detinem, trecand peste situatii indiferent de gravitatea lor. Nu vreau sa evidentiez decat atat: sunt oameni, suntem atat de minunati! Putem trece peste diverse motive si sa ne gasim linisea si confortul in ceva de care nimeni nu ne poate lipsi: respectul de sine, pacea sufleteasca. Intr-o lume in care cu totii isi pierd cumpatul, innebunesc, se lasa cuceriti de nervozitate si pesimism ,ce minunat ar fi sa se gaseasca persoane in ochii carora sa se citeasca bunatatea si rabdarea! Incurajarea, bunul simt, sensibilitatea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu