Ganduri si randuri..




Dupa o zi nu foarte grozava din punct de vedere al dispozitiei,ma retrag in camera mea ca sa ma pot bucura de putina intimitate.Incaperea semi-obscura imi transmite o stare de meditatie,de constientizare a ceea ce inseamna viata mea.
Realizez ca sunt fericita.Tocmai mi-am surprins parintii dansand..Daca ma gandesc bine,chiar visez la o casnicie ca a lor.Scoala merge bine.Am realizat care imi sunt adevaratii prieteni si care sunt cei falsi,si astfel nu ma mai simt inconjurata de nesiguranta.Am un iubit minunat.Sunt sigura ca nu am nevoie de mai mult.
Cu toate ca lumea in jurul meu se transforma in haos,ma simt undeva la marginea unei lumi paralele,unde nu exista probleme mari si suflete indurerate.Aveam nevoie sa mai simt asta.A trecut ceva timp....
E vremea mea preferata;inainte de ploaie,cu norii incarcati,aerul rece dar putin greoi,vantul care conduce frunzele copacilor pe un ritm placut auzului.M'am asigurat si nu e ritm de manea:))
Felinarele aprinse.Dorinta de relaxare totala.Ma gandesc la un ceai,dar aleg un 3 IN 1...Muzica buna.Nici macar nu ii inteleg versurile.Rasuflare.Dor.Dorinta.Dragoste.Multa dragoste.Dragoste adevarata.Ce placute cuvinte.
Ma intreb ce face lumea obisnuita intr'o zi obisnuita ca asta.Pariez ca se doarme mult.Si ce pierdere de vreme.Si eu as dormi daca as vrea sa imi dorm viata.Ma gandesc sa ies la o plimbare nocturna....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu