Lupta cu gandurile..

Doar pentru ca lucrurile se schimba,nu inseamna ca nu a fost niciodata asa inainte...
Uneori imi doresc sa fiu o musca ,sa-i observ pe cei din jurul meu fara sa-i fac sa simta ca au ceva de dovedit... Sa cunosc naturaletea ,realitatea bizara ...minciunile nevinovate si cele care ranesc...
Deseori poate imi doresc sa stiu mai mult decat ar fi potrivit sa cunosc...iar asta spinteca in doua inocenta si entuziasmul...In unele cazuri,traiesc cu iluzia ca unii oameni pot evolua in functie de persoanele cu care se antureaza....dar de cele mai multe ori, indivizii se dovedesc a fi niste inconsecventi si niste superficiali.
O lume in care toata lumea se iubeste cu toata lumea,dar individual, fiecare se amageste ca traieste o "iubire duala" autentica, neincalcand principiile morale. Prostii!...Undeva,in intuneric, toata lumea inseala pe toata lumea cu sau fara a incalca fidelitatea conjugala, absolvindu-se ulterior de vina prin diverse mijloace mizerabile...
Azi am inteles un aspect important...Si anume ca oricat ne-am dori uneori sa fie bine,conceptul de bine nu are acelasi sens pentru fiecare din noi....si desigur,mijloacele de a-l obtine difera de la persoana la persoana,in functie de principii sau de lipsa lor... Aveti,asadar,grija ce va doriti...

P.S: Sa nu presupui niciodata ca un barbat simte ceea ce simte o femeie ,sau invers... Am fost creati sa fim diferiti. Totusi, indiferent cat de diferiti am fi, suntem potriviti unul pentru altul..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu