Wondering..


Fericire exteriorizata prin pori ! ...Fiori, entuziasm la intensitate maxima, zambet interminabil. Ce pura nebunie!
Nu vreau sa stiu cum se va sfarsi. Ce conteaza e ca exista. Ce conteaza cu adevarat e ca ma simt vie, ca riscul a devenit dintr-o data "grozav", ca imi da curajul sa plonjez in necunoscut si forta de a rezista...
Se incheie seara aceasta cu finalizarea acestei postari. De maine, un nou "eu" se va naste. Increzator, curajos, hotarat sa dobandeasca imposibilul. Un nou program de atac, un nou mod de viata, un mod nou de a aborda lucrurile. De ce acum? Pentru ca am tot dreptul sa imi doresc asta!..Pentru ca daca nu merit,voi merita- ceea ce mi se intampla, ceea ce ma rastoarna cu susul in jos.
Pentru ca sunt muritor, si mai presus de orice, am sentimente pe care nu vreau sa le repudiez... E fericire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu